Op zoek naar digitale oplossingen voor uw bedrijf?

Fixico nieuws

'Schadehersteller van de maand' mei 2018

Pieter van de Wolfshaar, 6 Juni 2018

‘Schadehersteller van de maand’ mei 2018

Iedere maand kiezen we één schadehersteller uit, die alle verwachtingen overtreft. De 'Schadehersteller van de maand' mei, is dit keer Leo's Autoschadeherstel uit Leiden. Onze collega Olivier, sprak met Leo Varkevisser om hem persoonlijk te feliciteren met een heerlijke taart en stelde een aantal vragen om het bedrijf beter te leren kennen.

Waar staat jullie bedrijf voor?

Service en kunde op hoog niveau! Of het nu een kleine of grotere schade is, autobezitters kunnen altijd bij ons terecht. Wij proberen zoveel mogelijk voor onze klanten te doen, zo kunnen wij bijvoorbeeld de zorg na een aanrijding volledig overnemen en terwijl de auto wordt gerepareerd krijgen onze klanten altijd een gratis vervangende auto mee.

Waarin onderscheidt ASN van Veen zich van andere?

Ik denk dat wij ons vooral onderscheiden met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Daarnaast maken we duidelijke afspraken met de klant, doen we wat we beloven en proberen we altijd nog net iets meer te doen.

Wat is het gekste wat je hebt meegemaakt?

Jaren geleden kregen we gemiddeld 1x per twee maanden een auto van dezelfde klant in de werkplaats met steeds dezelfde rechter zijschade. Op een gegeven moment hielden we zelfs alvast onderdelen op voorraad voor haar auto. Toen ik vroeg hoe het kwam dat ze steeds diezelfde schade opliep reageerde ze alsvolgt: "Als ik achter het stuur zit, hoe moet ik dan weten wat er aan de rechterkant gebeurt?"

Enige tijd later hoorde ik dat ze in Den Haag een slagerij binnen is gereden en dat haar rijbewijs is ingenomen.

Wat heeft de samenwerking met Fixico jullie opgeleverd?

Voor ons is het een ideale manier om nieuwe klanten te bereiken. De samenwerking met Fixico ervaar ik als zeer positief, de website is duidelijk en de onderlinge afspraken ook. Je kunt gemakkelijk reageren op offerteaanvragen en door positieve reviews merk je dat klanten sneller voor jouw offerte kiezen.

Hebben jullie tips voor andere Fixico herstellers?

Kom altijd je beloftes na en probeer altijd net iets meer dan dat te doen. Vraag jezelf bij iedere situatie af, hoe jij behandeld zou willen worden? Iedere situatie en schade is weer anders en zo kom je vaak op creatieve en klantvriendelijke oplossingen.

Hoe zien jullie de toekomst in van schadeherstel?

Daar kan ik kort over zijn; positief! Onze toekomstplannen zijn om het aantal Fixico schades verder op te voeren. Zelf denk ik dat dit concept van aanbieden van schades veel verder zal gaan in de toekomst. Ik voorzie dat verzekeraars misschien wel polissen gaan aanbieden die gebaseerd zijn op dit concept.

Fixico

Met Fixico kun je makkelijk offertes aanvragen van de beste schadeherstellers bij jou in de buurt. Autoschade is al vervelend genoeg, dus het wel prettig om van tevoren precies te weten waar je aan toe bent. Waar kun je het beste terecht, wat vinden andere mensen, welke service-opties heb je en hoeveel gaat de schade eigenlijk zijn voor je portemonnee? Met Fixico kun je makkelijker een weloverwogen beslissing maken Heb jij autoschade en ben je beniewd naar de kosten? Upload dan foto's, omschrijf je schade en ontvang binnen een dag meerdere offertes. Vergelijken via Fixico kost niets en alle offertes die je ontvangt zijn geheel vrijblijvend.


Populaire artikelen